Burun Estetiğiniz için İletişim Formunu doldurun!

İstanbul'da Burun Estetiği

Doktor Karaca neden burun estetiğiniz için en iyi seçenektir?

En Hızlı ve Kolay İyileşme

Morarma ve mor halkalar yok
Ağrı acı sızı yok
Operasyondan 5 gün sonra eve dönüş
Fotoğraftaki model, operasyonundan 5 gün sonra kontrol olan gerçek hastadır.

Estetik olarak Güzel

Yüzünüze uyum sağlayan büyüleyici bir burun
Doğal olarak güzel
Öz saygınızı yeniden kazanmanıza yardımcı
Doktorun eşsiz doğal güzellik yaklaşımının asla modası geçmez. Fotoğraftaki model gerçek hastadır.

Fonksiyonel İyileşme

"Güzel burun iyi nefes alır ve iyi nefes alan burun güzeldir." Burnun dış şeklini ve iç yapılarını da düzelterek nefes alma zorluklarını tamamen ortadan kaldırın. Fotoğraftaki model gerçek hastadır.

En iyi cerrahlardan biri

Burun Estetiğinin harika bir uygulayıcısı olan Doktor Karaca, tecrübeli, çok yetenekli, dürüst bir doktordur ve size sürekli destek verecek fantastik uluslararası ekibiyle yani Revital Clinical aracılığıyla birçok uluslararası hastaya olağanüstü hizmet vermiştir.

Özel Hastane

Operasyon, modern mimarisi ve hastaların psikolojisini olumlu yönde etkileyecek şekilde tasarlanmış konforlu hasta odalarıyla uluslararası akreditasyona sahip bir hastanede gerçekleştirilir.

Otel, Transfer ve Hosting

Operasyonunuz için 7 gece İstanbul'da konaklamanız gereklidir. Arzu ederseniz bütün otel konaklamanızı, transferlerinizi ve size özel hasta koordinatörü hizmetimizi de satın alabilirsiniz. Bütün hepsini kendi başınıza yapmaktan çok daha uygun ve zahmetsizdir.

Harika Sonuçlar

Mükemmel sonuçlarla yüzlerce hastadan oluşan ailemize katılın. Tüm bu mükemmel sonuçları Instagram profillerimizde bulabilirsiniz. Fotoğraftaki model gerçek hastadır.

%100 Gerçek Yorumlar

Türkiye'de Trustpilot aboneliğine sahip ilk ve tek Plastik Cerrahi servisiyiz. Müşterilerimizin% 96'sı bizi "Mükemmel" (5/5) ve diğer% 4'ü "Harika" (4/5) olarak derecelendirdi. Türkiye'deki hiçbir hizmet sağlayıcı bizim kalitemiz ve profesyonelliğimizle boy ölçüşemez.

Operasyon sonrası

Muayenenizden ameliyatınıza, kontrolünüzden son bantların takılışına kadar her aşamayı cerrahınız Dr. Karaca bizzat kendisi yapmaktadır. Ülkenize döndükten sonra periyodik video görüşmeleriniz olacak.